Τοποθετώντας κόκκινες κουκκίδες, συνδέοντάς τις με μαύρες γραμμές και προσθέτοντας μύες, μπορείτε να δημιουργήσετε σχεδόν οποιοδήποτε πλάσμα στο Evolution AI Simulation που μπορεί να περπατήσει, να πηδήξει και να σέρνεται. Αριστερά και δεξιά είναι τα κουμπιά που θα χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε την οντότητά σας. Εάν πρέπει να τονωθεί η φαντασία σας, χρησιμοποιήστε έτοιμα πρότυπα. Κάντε τα να κινηθούν και δείτε πώς είναι τακτοποιημένα, τι χρειάζεται για να μπορεί να κινηθεί το έτοιμο πλάσμα. Η θέση όχι μόνο των γραμμών και των σημείων είναι σημαντική, αλλά και των μυών, γιατί θα κάνει τη δομή να κινείται στο Evolution AI Simulation.