Είναι από καιρό γνωστό και δοκιμασμένο από αιώνες εμπειρίας πωλήσεων ότι κάθε κατασκευαστής ή ίδρυμα που ισχυρίζεται ότι είναι διάσημο πρέπει να έχει το δικό του λογότυπο ή εμπορικό σήμα. Αυτό είναι ένα μικρό σχέδιο που αντικατοπτρίζει εν συντομία και καθαρά όλα όσα θέλει να πει ο ιδιοκτήτης της επωνυμίας για τον εαυτό του. Και όσο πιο απλό και πιο περιεκτικό είναι, τόσο περισσότερες πιθανότητες πρέπει να το θυμάστε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Όλοι γνωρίζουν το λογότυπο των εστιατορίων γρήγορου φαγητού της McDonald - είναι ένα μεγάλο κίτρινο M σε κόκκινο φόντο. Στο παιχνίδι Logo Memory Challenge Food Edition, σας προσκαλούμε να θυμηθείτε τα λογότυπα των δημοφιλών εγκαταστάσεων τροφοδοσίας ανοίγοντας κάρτες σε ζεύγη. Το ένα έχει το όνομα του εστιατορίου και το άλλο έχει ένα λογότυπο.