Το γατάκι Τομ οδήγησε με την ερωμένη του σε μια βάρκα στη λίμνη. Αλλά εδώ είναι το πρόβλημα που έπεσε τυχαία πάνω από την πλευρά και κανείς δεν το παρατήρησε. Και τώρα χρειάζεται να φτάσει στην ακτή. Θα σας βοηθήσουμε με αυτό στο παιχνίδι Jumper. Πριν από εμάς θα δούμε τη λίμνη και αντικείμενα που επιπλέουν στο νερό. Πρέπει να ελέγξετε το χαρακτήρα για να κάνετε έτσι ώστε να μεταπηδήσει από το ένα θέμα στο άλλο. Για να το κάνετε αυτό, απλά κάντε κλικ στον ήρωα και θα δείτε πώς φαίνεται η γραμμή. Είναι υπεύθυνη για την κατεύθυνση και τη δύναμη του άλματος. Επομένως, πρέπει να υπολογίσετε τα πάντα σωστά. Μετά από όλα, αν πάει στραβά, ο ήρωάς μας χάνει να πέσει στο νερό και να πνιγεί.