Το ιαπωνικό τηλεπαιχνίδι Suika ή Watermelons έδωσε ώθηση στην εμφάνιση πολλών παρόμοιων παιχνιδιών σε εικονικούς χώρους. Είναι εύκολο στη χρήση και μπορεί να τραβήξει την προσοχή του παίκτη για μεγάλο χρονικό διάστημα εάν είναι προσεκτικός και δεν αφήνει το κουτί ή το γυάλινο δοχείο να ξεχειλίσει γρήγορα, όπως στο παιχνίδι SSRB Ball: Suika. Πολύχρωμα χαριτωμένα πλάσματα πέφτουν από ψηλά και δεν είναι μόνο διαφορετικά χρώματα, αλλά διαφορετικά μεγέθη. Κατά την πτώση, εάν δύο πανομοιότυπα πλάσματα συγκρούονται μεταξύ τους, θα σχηματίσουν ένα νέο πλάσμα που είναι ελαφρώς μεγαλύτερο. Εάν το γήπεδο γεμίσει υπερβολικά και ξεπεράσει το όριο, το παιχνίδι SSRB Ball: Suika θα τελειώσει.