Το ποτήρι στον εικονικό χώρο άρεσε να βιώνει την ατελείωτη αίσθηση της ευτυχίας και θα το ξαναδείτε στο Happy Filled Glass 4. Ο ήρωας θέλει να το γεμίσετε με ζωογόνο γλυκό νερό μέχρι το χείλος που επισημαίνεται με μια διακεκομμένη γραμμή. Σχεδιάζετε γραμμές με ένα μαύρο μαρκαδόρο όπου κρίνετε κατάλληλο, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να λαμβάνετε υπόψη και να υπολογίζετε πού θα πάει η ροή του νερού και να μην χυθούν πολύτιμες σταγόνες από το ποτήρι. Εάν το υγρό γεμίσει το ποτήρι κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο, θα πρέπει να ξεκινήσετε από την αρχή της εργασίας αυτού του επιπέδου στο Happy Filled Glass 4.