Η λευκή μπάλα παγιδεύτηκε στον χώρο του παιχνιδιού Jumper Ball. Για να βγείτε από αυτό, πρέπει να πηδήξετε, χτυπώντας τους τοίχους, οι οποίοι κινούνται αριστερά και δεξιά με χαοτικό τρόπο. Κάθε χτύπημα στον τοίχο θα επισημαίνεται με έναν πόντο στον κουμπαρά σας. Αν υπάρξει αστοχία, το παιχνίδι θα τελειώσει. Και οι βαθμοί που θα κερδίσετε θα μείνουν στη μνήμη ως το καλύτερο αποτέλεσμα, αν καταφέρετε να το βελτιώσετε, ο αριθμός θα αντικατασταθεί από έναν υψηλότερο. Αυτό το παιχνίδι Jumper Ball θα αντλήσει τα ένστικτά σας, είναι πολύ παρόμοιο με το πινγκ πονγκ.