Σελιδοδείκτες

3 2 1 Spell

Παιχνίδι 3 2 1 Spell

3 2 1 Spell

3 2 1 Spell

Magic πάντα προσελκύει το μυστήριο και αγωνία του. Όντας ψηλά στον ουρανό, θα πρέπει να πολεμήσουμε με τις σκοτεινές δυνάμεις της μαύρης μαγείας. μάγος σας έχει την απίστευτη δύναμη των τριών στοιχείων - νερό, γη, φωτιά. Μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά στο παιχνίδι 3 2 1 Spell εξίσου, αλλά εξαρτάται μόνο από την επιλογή του πώς θα επηρεάσει τον αντίπαλο. Ο εχθρός σας έχει επίσης τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τη φωτιά και το νερό, τη δύναμη της γης, αλλά θα πάμε για να βοηθήσει άκρη. Θα δείτε εκ των προτέρων τι πρέπει να φοβάται, και θα είναι μόνο μερικά δευτερόλεπτα για να σκεφτεί για το πώς να νικήσει τον εχθρό. Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι το νερό μπορεί να γεμίσει τη φωτιά και το νερό είναι εύκολο να κατακτήσει τη γη. Αν μπορείτε γρήγορα να πλοηγηθείτε και θα επιλέξει την αιώνια δύναμη, τότε χαλάσει αξιοπρεπή αντίπαλο για την υγεία. Στην αρχή του παιχνιδιού, έχετε να επιλέξετε το επίπεδο δυσκολίας. Είναι δικαίωμά σας να αποφασίσετε τι το μυαλό σας είναι ικανό. Μπορείτε να επιλέξετε τη γρήγορη σκέψη πριν. Ή θα μπορούσε να αξίζει λίγη εξάσκηση σε ένα ελαφρύτερο επίπεδο, η οποία δίνεται περισσότερος χρόνος. Παιχνίδι 3 2 1 Το ξόρκι θα σας φέρει στον κόσμο της μαγείας, απλές, όπου μόνο το μαγικό ραβδί να πολεμήσουν τον εχθρό. Σε αυτόν τον κόσμο της μαγείας που μπορεί να συμβάλει καταστρέφοντας τους κακούς μάγους που χρησιμοποιούν τη νοημοσύνη σας. Κρατήστε ένα μάτι για την υγεία του οδηγού σας, η οποία υποδεικνύεται πάνω από το κεφάλι του μια κόκκινη λωρίδα. Από κάθε έλαβε δείκτη απεργία θα μειωθεί και το έργο σας σε αυτό το παιχνίδι 3 2 1 ξόρκι για να σκουπίσει έξω γη του εχθρού. Αυτές οι μάγοι μπορούν να αποκαλούνται φυσικές, επειδή κατακτήσει το στοιχείο της γης, και είστε μαζί τους, μπορείτε να πάρετε αυτές τις μοναδικές εμπειρίες - να διαχειριστεί μια φλεγόμενη φλόγα της φωτιάς, τα ρεύματα του μπλε νερό ή το έδαφος. Αλλά είναι επικίνδυνο, και να διαχειρίζονται κάθε ένα από αυτά, θα πρέπει να έχετε τη δύναμη και την εμπιστοσύνη στις ενέργειές τους, ή το στοιχείο μπορεί να περάσει δείχνουν τον πλοίαρχο του θέση σας και στείλτε τη δράση τους εναντίον σας και ήρωα σας. Αν δεν έχετε χρόνο για να επιλέξετε το στοιχείο στον αγώνα για τον καθορισμένο χρόνο, ο χαρακτήρας σας θα χάσει την υγεία και δεν είναι πλέον σε θέση να βλάψει κάποιο από τα ύπουλη μάγος. Γι 'αυτό μην χαθείτε στην επιλογή, αλλά μάλλον να δεχθεί την απόφαση, η οποία θα στείλει στον εχθρό ένα θανάσιμο όπλο της γης, φωτιά ή νερό. Σε κάθε περίπτωση, αυτό θα είναι ένα διαφορετικό στοιχείο, αλλά με στόχο την καλή δουλειά της λευκής μαγείας για να βοηθήσει τον αγώνα ενάντια στις σκοτεινές δυνάμεις.