Σελιδοδείκτες

Fritz 13. Οποιοσδήποτε μπορεί Kings

Εναλλακτικές ονομασίες: Fritz 13. Οποιοσδήποτε μπορεί Kings

Επεξεργαστής: PC Intel Core 2 Duo, 2. 4 GHz

RAM: 3 GB

Κάρτα γραφικών: 512 MB

Fritz 13. Όλες οι βασιλιάδες είναι - αυτή είναι η τελευταία τροποποίηση του χρήστη σοβαρό πρόγραμμα σκακιού, που δημιουργήθηκε στις αρχές της δεκαετίας του '80 του περασμένου αιώνα. Σχετικά με την ανάπτυξη ενός προγράμματος υπολογιστή με πολλούς λειτούργησε μόλις δύο Γερμανός μηχανικός Franz Morsch και ο Ματίας Feist.

Path Fritz 13

Fritz 13 πρόγραμμα, το οποίο σήμερα μπορεί να αγοράσει κανείς ένα ερασιτεχνικό μάχες σκάκι και να δοκιμάσετε τις ικανότητές σας σε ένα από τα παλαιότερα και πιο πολύπλοκα παιχνίδια που δημιουργήθηκε από την ανθρωπότητα, μέχρι πρόσφατα χρησιμοποιούνταν μόνο για την κατάρτιση των επαγγελματιών παικτών. Η πρώτη έκδοση του προγράμματος, η οποία έγινε απ 'ευθείας απόγονος του Fritz Chess 13, δημιουργήθηκε το 80 ο έτος, και χρειάστηκαν περίπου 10 χρόνια για να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο αντίπαλο τον υπολογιστή για τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο. Ήδη από το 1995, σε ένα αυτοσχέδιο ανταγωνισμού μεταξύ των σκακιστικών προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών (διεξαχθεί και τέτοια) βελτιωμένη τροποποίηση του προγράμματος που ονομάζεται Fritz 3 αναγνωρίστηκε ως ο αδιαμφισβήτητος πρωταθλητής νικώντας το πιο εξελιγμένο στον κόσμο σε εκείνο το σημείο, ο υπολογιστής Deep Blue. Μετά από μόλις επτά ετών που κατέχουν πρώτος διαγωνισμός επόμενη γενιά ρομπότ σκάκι με έναν άνθρωπο ο οποίος έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής στο σκάκι κλασική Βλαντιμίρ Κράμνικ, και η αντιπαράθεση έληξε με Ισοπαλία 4-4. Ένα χρόνο αργότερα, η αντιπαράθεση έληξε με ισοπαλία με την πρώτη τρισδιάστατη έκδοση του Garry Kasparov του προγράμματος σκακιού. Πρώτη ήττα του επαγγελματία παίκτη σκακιού εφαρμόστηκε το 2006 και έγινε όλοι το ίδιο, Βλαντιμίρ Κράμνικ, ο οποίος έχασε ένα από τα πιο κοντινό προγόνων Fritz 13. Όλες οι βασιλιάδες είναι 4-2, έκανε ένα σοβαρό λάθος σε ένα από τα συμβαλλόμενα μέρη.

Εμπορική έκδοση

Μετά τον θρίαμβο πάνω από ένα από τους πιο ταλαντούχους παίκτες της εποχής μας, ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή έχει αποδείξει ότι κατέχει δικαιωματικά κορυφαία θέση στην κατάταξη διάφορα παρόμοια προγράμματα. Το 2009 κυκλοφόρησε η πρώτη έκδοση του προγράμματος για δημόσια χρήση, και δύο χρόνια αργότερα ήρθε η πρώτη εμπορική τροποποίηση και Fritz 13, η οποία θα μπορούσε να αγοράσει κανείς και ανεξάρτητα δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στην αντιπαράθεση με ένα από τα ισχυρότερα ρομπότ σκάκι που δημιουργήθηκε από τον άνθρωπο.

Φιλικό ρομπότ

Fritz Chess 13 διαφορετικές βολικό και έξυπνο περιβάλλον εργασίας χρήστη με ένα μεγάλο αριθμό ρυθμίσεων, συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών στο επίπεδο ισχύος του αντιπάλου του υπολογιστή, διάφορες παραλλαγές του σκακιού κομμάτια. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να αλλάξει την οθόνη με την επιλογή μεταξύ των τριών διαστάσεων και δισδιάστατων απόψεων. Όλες οι κινήσεις θα πρέπει να καταγράφονται κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, και θα είστε πάντα σε θέση να εκτιμήσει, όπου ένα λάθος ή, αντίθετα, έπαιξε καλά. Όλα τα αποτελέσματα μπορούν να εξαχθούν για περαιτέρω αξιολόγηση. Το παιχνίδι είναι πάνω από 10 επίπεδα ισχύος του αντιπάλου του υπολογιστή, η μετάβαση μεταξύ των οποίων εσείς θα ρυθμίσετε το επίπεδο ισχύος της, βελτιώνοντας το παιχνίδι των δεξιοτήτων τους.

Εκπαίδευση

Για τους αρχάριους σκακιστές και για όσους δεν με πειράζει να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους, το παιχνίδι έχει να προσφέρει περισσότερα από έξι ώρες βίντεο κατάρτισης, στην εκπόνηση της οποίας συμμετείχαν διεθνείς επαγγελματίες εκπαιδευτές και παίκτες παγκόσμιας κλάσης. Είναι η διαθεσιμότητα των υλικών κατάρτισης και να κάνετε ένα πρόγραμμα σκάκι δεν είναι μόνο ένας θαυμάσιος τρόπος για να περνούν το χρόνο τους σε μια αντιπαράθεση με έναν άξιο αντίπαλο, αλλά και ένα μεγάλο φροντιστήριο που μπορεί στην πράξη να σας προετοιμάσει για οποιαδήποτε συνεδρίαση της σκακιέρας.