Σελιδοδείκτες

Divinity: Original Sin

Εναλλακτικές ονομασίες: Divinity: Original Sin
Θεότητα παιχνιδιού: Original Sin - ένα άλλο πρωτότυπο σχεδιασμό από Larian Studios. Βέβαια, οι πιο προηγμένες παίκτες είναι ήδη εξοικειωμένοι με τα προηγούμενα έργα κυμαίνονται, όπως για παράδειγμα Θεία Θεότητα. Έτσι, τα βασικά βήματα στο νέο σχέδιο συμβεί σε δέκα χρόνια από κάποιο είδος της πολύ Θεία Θεότητα (η οποία, αξίζει να υπενθυμίσουμε, έγινε η πρώτη γραμμή του έργου, έδωσε, να το πούμε έτσι, η αρχή μιας νέας εποχής των τυχερών παιχνιδιών). Ο χαρακτήρας σας, και μαζί με αυτό, και θα πέσει μια κρίσιμη πηγή ρόλο κυνηγού. Τα λεγόμενα μέλη του στρατιωτικού τάγματος, η οποία στο σύγχρονο κόσμο μας, θα μπορούσε κάλλιστα να ονομάζεται «αστυνομία μαγικό» ή «μαγικό περιπολία" αν θέλετε. Στο Divinity: Original Sin pc όλα η διασκέδαση αρχίζει με τα πρώτα δευτερόλεπτα του παιχνιδιού. Σήμερα, όλοι οι παίκτες έχουν συνηθίσει στο γεγονός ότι οι συνεταιριστικές τρόπους εκμετάλλευσης ενεργά σε όλα τα RPG-shkah γίνεται στο στυλ του Diablo, αλλά η λειτουργία multiplayer του παιχνιδιού και τη δυνατότητα μιας κοινής πέρασμα σε ένα κλασικό έργο που βασίζονται σε ρόλους - αυτό είναι ανοησία. Παιχνίδι κατάφερε να συνδυάσει τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις με παλιά καλή εμπειρία. Συνδυασμός, είναι αδύνατον να μην το τονίσω αυτό, αποδείχθηκε απλώς μεγάλη. Στην παρέα με φίλους ή ομοϊδεάτες τους παίκτες να παίξουν Divinity: Original Sin είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Το έργο επέστησε την προσοχή σε δύο συναδέλφους τους συντρόφους πιάνοντας οικόπεδα, επιτρέποντας την εφαρμογή διαφόρων σχεδίων και το παιχνίδι να προσπαθήσουμε για κάθε ρόλο. Θέλετε, μπορείτε από το πρώτο λεπτό για να ξεκινήσει σύγκρουση με έναν εταίρο. Θα φαίνονται αρκετά ρεαλιστικές - μπορείτε να αγωνιστεί ακόμα και με τον άλλον, αν αυτό συμβαίνει, έτσι ώστε τα πάθη έτρεξε υψηλό. Αυτή η «στροφή των γεγονότων" είναι δυνατή χάρη στην πλήρη ισότητα των απόψεων των εταίρων. Συνέχεια Θεότητά μας: Original Sin κάθε κριτική ότι δεν υπάρχουν μείζονες και ελάσσονες χαρακτήρες. Κάθε κατάσταση είναι ατομική αντίδραση των χαρακτήρων. Εάν σε κάποια κρίσιμη στιγμή που συμβαίνει ότι οι εταίροι δεν μπορούν να καταλήξουν σε συμφωνία, οι παίκτες θα χρησιμοποιούν το σύστημα της πειθούς. Επικαλούμενη τα επιχειρήματα και των επιχειρημάτων της, μπορείτε να «δελεάσει αντιφρονών» από την πλευρά τους, κινητοποιήσει την υποστήριξή τους. Ή το αντίθετο - ίσως μπορείτε να πείσετε τον αντίπαλό σας στο δικό του άποψη. Γι 'αυτό παίζουν με τους φίλους πολύ pritnee. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα κύρια χαρακτηριστικά του έργου, μπορείτε μόνο αφού οι παίκτες θα είναι σε θέση να Divinity: Original Sin κατεβάσετε. Υπενθυμίζουμε ότι η επίσημη κυκλοφορία του έργου έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2014. Έτσι, η αναμονή είναι πολύ μεγάλη. Αν θέλετε να ξέρετε τι προβάλλουν άλλες καινοτομίες και χαρακτηριστικά στο κατάστημα για σας, μπορείτε να δείτε τοποθετηθεί στο Divinity: Original Sin βίντεο ρυμουλκούμενο. Στο βίντεο περιγράφει το μέγιστο ποσό των παροχών, ώστε να είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι μετά βλέποντας το σημάδι σας στον αριθμό των αιτούντων πρώτα να κατεβάσετε ένα νέο παιχνίδι.
 

Game-Game uses analytical, marketing and other cookies. These files are necessary to ensure smooth operation of all Game-Game services, they help us remember you and your personal settings. For details, please read our Cookie Policy.

Read more