Το αγόρι Τζακ συγκέντρωσε ένα ρομπότ στο εργαστήρι του και του προικίλεψε με τεχνητή νοημοσύνη. Ως κακός επιστήμονας απήγαγε τον ήρωά μας και τώρα το παιδί βρίσκεται σε κίνδυνο. Το γενναίο ρομπότ μας πρέπει να τον σώσει. Εσείς στο παιχνίδι Code Baymax θα τον βοηθήσει σε αυτό. Για να γίνει αυτό, πρέπει να περάσετε από πολλές τοποθεσίες και να βρείτε στοιχεία που θα του επιτρέψουν να φτάσει στο σπίτι του επιστήμονα. Ολόκληρη η διαδρομή θα χωριστεί σε μια πλατφόρμα παιχνιδιών που αποτελείται από κελιά. Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα πλήκτρα ελέγχου. Πρέπει να ρυθμίσετε μαζί τους ένα πρόγραμμα κίνησης ρομπότ. Έτσι υπολογίστε σωστά τα βήματα και τις ενέργειες που θα πρέπει να εκτελέσει ταυτόχρονα.